Kullanıyorum kesinlikle tavsiye etmem. Ocak demirleri berbat boyası dökülüp paslandı marka yazısı bile silindi. Ayrıca ocak demirleri sağlam değil kaygan kaç kere yere tencere devirdim kaza atlattım. Fırını da aynı şekilde iğrenç bir keki iki saat pişiremiyor içi hamur. Patates atamıyorum bile mutlaka çiğ kalıyor.