Geçmiş olsun canım inşallah iyidir minik kuzu. Benimde kızım iki aylıktı kanepeden düşüyordu az daha odaya girmesem ayakları sarkmıştı erken dönmeye başladı şimdi asla öyle bırakmıyorum yastık diziyorum yatağının parmaklıklarını kaldırıyorum allah korusun miniklerimizi dikkatli olmalıyız