4 aylık 23 günlük bebeğim var yeni dönmeye başladı 30 cm koltukla yer arası arkama dönüp tşört alıncaya kadar yere kafa üstü düştü ensenin hemen üstü şiş acile gittik film bile çekmediler bulgu yok diye ama hala içim içimi yiyor ağlamaktan helak oldum yaşayan varmı ben gibi