deryardakayra kurabiyela ayy sağol valla demekki olabiliyomuş normalmiş yani Rabb’im yavrularımıza dert,keder,hastalık yüzü göstermesin innnşallahh
DuruLina2612 Ozden_ozkan26 umarım en kısa zamanda düzelir ama bizde çıkıklık olarak değilde gelişim geriliği çıkmıştı. Derecelerini tam hatırlamıyorum ama öyle çok düşğk değildi.
Ozden_ozkan26 DuruLina2612 bızımde çok düşük degıl dereceler doktor zaten çoğu bebekte çıkabılıyor dedı