DuruLina2612 Miracimmm kasık çizgilerinin eşit olması lazım. Ama eşit diyede yoktur denilmez ultrasona gerek var
Ozden_ozkan26 Miracimmm canım en ıyısı ultrasonda baktırmak ben bı hafta önce götürdüm çıkıklık yok ama açılarda farklılık varmış aparat taktılar kalçasına
_esraaozturkk_ Cnm poposunun ordkai cizgiler denk gelmio ayrıca bacaklarını kirdignda biri aşağıda kalio
deryardakayra Bu gün bizde kalça ultrasonu çektirdik hafif fark çıktı doktor korkacak bişey yok a1 dedi 3.ayda yine bakılacak,çok üzüldüm
DuruLina2612 deryardakayra genelinde düzeliyor canım benim kızımda öyle oldu diğer kontrolde problem Çıkmadı şükür. Sadece kontrollerini aksatma sana tavsiyem😊
kurabiyela deryardakayra canım hiç korkma bizim 3 derece fark cıktı 1 aylik sonra 2.5 aylikken yine gittik yine 3 derece sağ kalca gelişim geriliği 3.5 aylıkken diğerinden daha da iyi gelişerek aynı seviyeye geldiler umarım sana bi destek olur 🙏
deryardakayra DuruLina2612 ay inşallah canım asla aksatmam öbür ay bende iyi haber alırım innnşallah zaten rotavirüs aşısı için gidilecek ikisi bir olur
DuruLina2612 deryardakayra inşallah ben biraz gecikmeli gittim doktor önce bir azar çekti niye bekledin diye sonra şükür bişey Çıkmadı😊
Sezinnur Eğer değeri aşırı düşükse belli olabiliyor. Bacağının biri daha kısa olabiliyor, çizgiler eşit olmayabiliyor. Ama belli olmadığı da oluyor. Mesela benim kızımda hiç belli değildi. Doktor bile teşhis edemedi, sonra doktorumuzu degistirdik.
DuruLina2612 Ozden_ozkan26 Ben bir buçuk aylıkken yaptırdım.üç hafta kadar çift bez taktım. Bir ay sonraki kontrolüne götüremedim virüs yüzüne. Geçen hafta götürdüm kızım 5 aylıktı ama ultrason değil fln gibi cihazda baktılar bir sorun Çıkmadı şükür. Aksatmayın kontrollerinizi boşyere radyasyona maruz kalmasın bebiş ❤️
Ozden_ozkan26 DuruLina2612 bende tam ıkı aylıkken götürdüm açılarında farklılık var çift bez bagla dedı doktor güvenenedım başka bı hastanede ortopedıye götürdüm bez tedavı yöntemi degıl dedı aparat taktı 3 ay durucak dedı 15 gün sonra kontrole godıcez
deryardakayra kurabiyela ayy sağol valla demekki olabiliyomuş normalmiş yani Rabb’im yavrularımıza dert,keder,hastalık yüzü göstermesin innnşallahh
DuruLina2612 Ozden_ozkan26 umarım en kısa zamanda düzelir ama bizde çıkıklık olarak değilde gelişim geriliği çıkmıştı. Derecelerini tam hatırlamıyorum ama öyle çok düşğk değildi.