BusraYusraBeren 2 bucuk aylıkken aşı oldu kızım 18 gün oldu sürekli meme reddi yaşıyoruz. Aşıdan sonra ilk hafta Bu kadar değildi.bu hafta çok isteksiz
Ecemiran33 BusraYusraBeren Atak haftasıda geçiriyor olabilir internetten atak haftalarına bakıp o dönemde mi değil mi bakabilirsin canım
Balpamuk Defnelinaaa5801 4 ayımız bitti aç olsa bile emmek istemiyor önceden gece filan o anda alıyordu şimdi onuda almıyor egerki sütünüz bolsa benim çok yoktu doymuyordu zaten şuan sağıp iciriyorum az da olsa siz pes etmeyin aç birakin gerekirse bir kaç saat eninde sonunda emecek
Ecemiran33 Defnelinaaa5801 içmediği zaman sağ canım sütünü. Birde öyle şeyler düşünme sen stres yapma ki onada yansımasın cnm