Bebeğim 2 ay 2 günlük. Dün 2. Ay aşılarını olduk. 3 gündür çok az emiyor. İlkten acıkmış gibi saldırıyor emiyor emiyor 2 dakika sonra ağlamaya istememeye ağzını çekmeye kapatmaya filan başlıyr: ne yaptıysam emziremiyorum. Aç diyede hiç içim raahat değil. Uykusunda bir sıkıntı olmadı çok şükür sürekli mızık mızık sallama uykusu olsada uyuyor gece uykusunu da uyuyor. Ama bu emme olayını çözemedik. Sizce atak mıdır ne zaman geçer bu emme isteksizliği çok korkuyorum kilo vercek diye. Sütüm azalıcak diye de ayrıca korkuyorum 😞