Ben almıştım. eğer ek gıdaya yeni geçtiyse alın kullanışlı rahat oluyor. Daha küçük çünkü bardakla içmekte zorlanabilir. Hemde susadığı zaman benimki kendisi alıp içiyor onunla o yönden de iyi oldu. O olmasa her seferinde bardağa koyup kendim içirmem gerekir döküyor çünkü. Bir yere giderken de iyi oluyor su doldurup çantama atıyorum o yönden de rahat. Tavsiye ederim yani