Hunilianne Valla basta ben de oyle dusunuyordum. Alistirma bardagi, sonrasinda pipetli bardak, sonrasinda normal bardak seklindeki oneriyi pek de ciddiye almadim. Fakat bebekler zaten cok cok az su icebiliyor en basta, yudumlari da cok kucuk. Bir anda bardakla verince saskinlik yasamalari vs normal. Yudumlarini ayarlamayi ogrenmeleri de biraz sure alabiliyor, o zamana kadar doydu mu doymadi mi endisesi oluyor. Ben alistirma bardagi kullanarak bunu cozdum. Simdi de 13 aylik ve daha gecen gun pipetli alistirma bardagina gectim. Oncekinde ictiginin 2 katini icebiliyor simdi de. Agzi biraz daha buyuyup, yudumlari da buyudukce ve su ihtiyaclari arttikca normal bardaga da gececekler zaten. Verince zaten normal bardakla icmeyi de beceriyor ama yudumunu ayarlayamiyir henuz. Bazen cok kaciyor, bazen az kaliyor vs. Yoksa eliyle tutup icebiliyiror bardaktan da.