Ayvaaaaa Deletedmom0031 amiiinn inşallah teyzesi, bebeklerimizin hiçbir derdi acısı ağrısı olmasın inşallah 🤗
Eslemebrar Ayvaaaaa benim bebeğimde aynı durumda ve 2 aylık hatta suan bunu yazarken ayağımda sallıyorum bu şuan 5. Uyutmaya çalışmam sürekli tam uyudu derken 5 dakıka sonra uyanıyo gerçekten artık halim kalmadı.
Zulal09 Eslemebrar Bende aynı durumdayım daha kahvaltı edemedim tam uyudu diyorum ayağımdan indirince açıyor gözlerini 😩
Ayvaaaaa Eslemebrar bazı bebekler bizimkiler gibi uyumuyormuş onlar da bize denk gelmiş, eşim olmadan hiçbirşey yiyecek fırsat tanımıyor tuvalete bile gidemiyorum. Allah bize sabır versin, onların yokluklarını göstermesin 😔
Eslemebrar Zulal09 temas istiyo işte bide kolik bebekler sürekli hareket istermiş ondan olabilir diye düşünüyorum artık 😪 bunaldım vallahi ya
Ayvaaaaa Zulal09 Allah bize kolaylık versin canım, bende öyleyim eşim olmadan hiçbirşey yiyecek fırsat tanımıyor tuvalete bile gidemiyorum 🤯
Zulal09 Eslemebrar Yine bu mesajı sallanıyoruz kızımla 😂 artık sırtım çok ağrıdığı için sırt üstü yatıyorum onuda üstüme yatırıyorum birlikte sallanıyoruz yattığımız yerde 🤷🏼♀️
Ayvaaaaa Eslemebrar evet canım ama bazen öyle bir ağlıyor ki bayılacak kadar neredeyse, kucağımda bile sakinleştiremiyorum o zamanlarda çok üzülüyorum. Tam da kış bebeği havalar iyi olsa çıkarıp gezdirmek iyi gelir ama havalar çok kötü 😔
Ayvaaaaa Zulal09 benim zırtopoz bazen oturmama bile izin vermiyor, alıyorum kucağıma konuşa konuşa yürüyoruz evin içinde ama bazen hiç işe yaramıyor 🤯
Merveedizim Esra___ kilo nasıl benımkıde oyleydı doymuyormuş doktora gıttık çok kılo almamıs sadece 1 ayda 230 almıs😞
Esra___ Merveedizim Cnmm benimki 1 kilo almış doktor iyi dedi ama bu ay alabileceğini hiç sanmıyorum çünkü gece gaz sancısı geldikçe emmiyor çok üzülüyorum 😔
Ayvaaaaa Merveedizim biz prematüre doğduk şu an 2,5 aylığız 3860 gr olmuşuz, doktor kilo alımını bu ay iyi buldu 🤗
aysegull Ayvaaaaa benim bebeğim de o aylarda öyleydi. Bir iki haftadır düzeldi çok şükür. Atak haftası dediler buradaki arkadaşlar. Gündüzleri iki saat falan uyuyordu o da parça parça on dakika bir yarım saat bir
Ayvaaaaa aysegull canım bizim neredeyse 40 ımız dolmadan başladı bu süreç ve şu an 2,5 aylığız artarak devam ediyor. Keşke bitse bu durum insanda hal kalmıyor 🤯