[silindi] aynen canım şuan herşeyi ısırmak istiyor üst dişleri gelecek sanırım o yüzden verdiğim her şeyi bi hırsla koparıyor ama ya öğürüyor yada cıkarıyor. Yavaş yavaş alıştırmam gerekiyor. Mesela sulu bi çorba verdiğimde asla içmiyor, biraz daha koyu verdiğimde yiyor. 🤷🏼♀️Dediklerini deniyecm teşekkür ederim ☺️