Arkadaşlar oğlum 7.ay14 günlük oldu. İki aydır ek gıda veriyorum ama artık sebze çorbası fln yemek istemiyor asla yediremiyorum. Her gün de yeni çorba yaptım aslında ama artık yemiyor öğürüyor. Yoğurt çorbasını çok seviyor onu yiyor. Meyveli muhallebi yiyor bide yoğurt. Kahvaltıda yumurta peynir veriyorum.
annemler artık sen ne yiyorsan yavaş yavaş tuzsuz şekilde ona da ver diyor ama salçalı yemekleri fln 1 yaşından önce önermiyorlar. Artık her gün me yapsam ne yedirsem diye düşünüyorum yaptığım sebzeli şeyleri yemiyor artık. Altta iki dişimiz var eline veriyorum bazen bişeyleri yesin diye koparıyor ya boğazına kaçırıyor ya hemen öğürüyor 🤷🏼♀️ Sizler ne yediriyorsunuz ? Neler yapıyorsunuz ?