Kkg Öncelikle bir deri testi yaptıracağım önümüzdeki ay. Ondan sonra sonuca göre karar vereceğim diyet açıp açmamaya. 🤷🏻♀️
Kızım bu ara üstteki dişlerini çıkarıyor ve inanılmaz huysuz ve rahatsız. Doğru dürüst bir şey yemiyor. Bu zamana kadar çok şükür, çok güzeldi. Ama şu dişleri bizi mahvetti. Ağzını resmen kilitliyor. Sadece elma, armut, taze soğan, havuç veriyorum eline o kadar. Onun dışında bir şey yok. Ben de yemek yemekten soğumaması adına zorlamıyorum. İnşallah geçicidir. 🙏🏻 Sizde nasıl durumlar?