defnesmomm Mirayasya1 açlık süresi çok uzun canım, 2 saati aşmadan emzirmelisin ilk zamanlar. Büyüdükçe saat aralığı açılacak zaten, yeterince kilo aldığı zaman gece uyandırman gerekmez ama şu an 2 saatte bir emzirmen gerekiyor bebeğin uyanmasa bile 🌼
MinnakAsel Mirayasya1 bebeğin küçük o kadar nasıl ax bırakıyorsun uyanmiyolar evet ama uyandır canını acit burnunu sık ayağını gifikla benimki bunlarda uyabmiyo altını açıp soğuk bı pamukla siliyorum rahatsız olup ağlayıp uyaniyo benimkide 25gunluk
Ozgcannnn MinnakAsel kesınlıjle haklısınız bız de dıyen olmadı gogsum agrıyo dıye ıkısınıde verıyorudm yaglı sutu almamıs 2 aylık olduk kılo alamadı dogru durust mecbur mama da basladık ve gogsumu tam verıyırum artık
MinnakAsel Ozgcannnn aslında o yağlı sütü Alsa hiç gerekkaaz mamaya bizde bı gece yanlız kullandık mama oda sezaryan olduğum için koca mama kutusu duruyo kendine senindd önceliğin süt olsun memeyi boşaltana kadar ver belki mamaya hiç gerek kalmaz
Zeyno111 Dual Sütle kaynat inciri canım gece yatmadan önce ekstradan içine 1 avuç kuru dut 1-2 hurma 2 ymk kaşığı yulaf😅
Smyye58 Mirayasya1 bence kesinlikle mama takviyesi yap benimkide öyle oldu çocuk hiç kilo almamış dedi biz bilemedik meğerse sütüm yaramıyormuş çocuk aç kalmış hemen mama aldık maya başladık şuan iki aylık çok şükğr kilo almaya başladı sürekli göğsümdeydi yapışmış gibiydik meğer açmış şuan hatırlıyorumda çok üzülüyorum ya
Naz_N Mirayasya1 2 saatte bir emzirip de durum bu sanmıştım ben, 2 saatte bir o uyanmasa da siz uyandırıp vereceksiniz zaten süt de olsa mama da olsa. Takibini aksatmayın da her türlü toparlarsınız Allah’ın izniyle🌸🌸
Ecrin1896 Mirayasya1 41 haftada 3850 dogum yaptım 1 aylıkken 4 kilo olmuştu ebe az dedi doktor gayet iyi cünkü 3500 kadar Şişi inmişti.. Çiş ve kaka sayısı iyiydi sonra ki aylarda Bi anda 1 bucuk kiloya kadar aldı..
Ecrin1896 Mirayasya1 lactamil n anneler İcin içeçegini içmiştim ve bolca kuru incir kuru olan gıdaları tüketmiştim ama en önemlisi boş su içmek ve emzirmek
asafoglum Mirayasya1 mama kötü bir şey mi biz sütü geç gelen anneler ne yapalım hastaneye kalsa bebeğim ilk gün 8 saat aç kalıcaktı kıyamadm verdim iyikide verdim sütüm 2 hafta sonra geldi.Mamayla beslememe rağmen sarılık geçirdi çok olmasada.sinir oluncak bir şey yok bebeğin aç kalıp ağlasın mı dayanamazsın bnce sütünü sağ çokluğuna bak yada ekstra ver
Mercey01 Mirayasya1 gündüz 1,5 saat gece 2 saatte bir emzirmeye özen gösterin özellikle gece sütü yağlı bir sütmüş ve bebeğe kilo yaparmış aynı zamanda süt hormonu olan prolaktin hormonu gece daha çok çalışırmış böylelikle annenin sütü artarmış . Ayrıca ilk 3 ay bebeğin ayda 500-1000 gr alması normal.
asafoglum Mirayasya1 Benimde sütüm fışkırıyor şuan ama bebeğim emse dahi doymuyor mama veriyorum öyle düşün birde