Daha sık emzirmeye çalışın, siz de bol su için. iyi beslenin ( protein ve yeşillik ) Şekerli gıdalardan uzak durun. 1,5 saatte bir emzirmeye çalısın. Haftaya bir daha tartıma götürün. 500-1000 gr arası alması normaldir. yani her bebek illa 1 kg alacak hali yok. Mama baslarsanız olan sütünüz azalır bebeğin emmesi lazımken ve sütünüz de varken hemşire neden mama demiş anlamadım. Sık emzirin, emzirme sonrası her iki göğsünüzü sağıp sağdıklarınızı da gece emzirmesi sonrası verin, toparlar merak etmeyin..0