morsevenfilolog Balteknem Yenidoğan aparatı ile ben 4 aya kadar kullandım. 4 aydan sonra aparatı çıkardım çünkü kızım içinde durmak istemedi.
LiTeraRy GlshAliAsaf ilkay bebe aldim solomombaby mamadustan falan hic farkii yokk bence hepsi ayni tip 🤦♀️
LiTeraRy LiTeraRy cokta memnunhm kendjm takip cikarabiliyorum evde geziyoruz belimidr agritmiyo ben begendim ilkayi
rujizin GlshAliAsaf kesinlikle solomombaby ✔️😊 2. Aydan beri kullanıyoruz, uykusu varsa hemen uyur yoksa etrafa bakınır :)
Armonika Kraft tavsiye ederim iki parçalı. Mesela bebek bazen kanguruda sıcaklıyor bunalıyor bele takılan aparatıyla taşıyorum o zaman. Çok kurtarıcı bişey. Eylül öztürk de bundan tavsiye etmişti oradan görüp almıştım 😂