Esraabrklu Onursevdaaslan ben 5 buçuk ay önce doğum yaptım kontrole gidemedim acaba sorun varmıdır sizce ya ?
Zeynapasel Esraabrklu ben 6 günlükken gittim dikişleri elleriyle sıktılar enfeksiyon var mi diye hemen el atıyorlar insana 20 gün oldu daha yeni düşüyor dikişlerim cidden normal Doğum sonrasi cok lzormus
Onursevdaaslan Esraabrklu ağrın ya da acın yoksa bence bişey yoktur canım zaten sadece dikişe bakıyo kimisinin mikrop falan kapıyormuş öyle bişey olsa canın acırdı
Melike25 Kızlar biraz fazla oturabildim ya vajina kenarındaki dikişim sanki açılıyo gibi dikişi açılan ölçümü hiç sonucu ne oluyo yarın gidicem doktoruma 6gün oldundoğum yapalı bakınca anlayamıyorum da pek fazla napcağımı şaşırdım
Onursevdaaslan Melike25 açıldığını nasıl anladın ben göremiyorum bile nerdeyse. Acı olması normal bende otururken acı hissediyordum
qulistann Melike25 gittiniz mi doktora ne soyledi size acaba benimde acilma olmus tekrar dikis atilacak cok korkuyorum dikisten
Melike25 qulistannhayır canım salı günü randevum doktorla Peki canım sende acı varmı açılmış ya otururken falan acıyomuydu kaç dikişin açılmış allah yardımcın olsun ama korkma uyuşturur doktorun bence bakalım benimkine ne dicek gidince
qulistann Melike25 agrim vardi ama oyle dayanilmayacak kadar degil suan sadece batma hissi var 20 gun oldu kalan dikislerim hala kurumuyor ilk gunki gibi duruyorlar anlamiyorum neden boyle oluyor uyusturur da ama ust kisma fayda etmiyor