Onursevdaaslan Merhaba herkese , 1 hafta önce normal doğum yaptım yarın doktor dikişlerime bakıcak biraz korkuyorum herhangi birşey yapıyor mu ? Nasıl kontrol ediyor ?
AslhanDivarc Onursevdaaslan aynen hem vajinal hem ultrason. Banada baktı doktor. Hatta çok şaşırdım hiç acımadı çünkü dikiş falan gram hissetmedim kontrolunu
AslhanDivarc Onursevdaaslan anladım benim doğumdan hemen sonra bile dikişlerim hiç acımıyordu belkide o yüzden sıkıntı çekmemişimdir ama o kadar doğum yaptık ona mı katlanamicaz
hellow AslhanDivarc Yusufagahinannesi hepsinin mesleği var evet ayrıca kendim de ögretmenim hadi buna da afili bir cevap yazın farkındaysanız Tv önünde geçirdiği vakti de dengede tutmaktan bahsetmişim .Okuduğunu anla ki mühendis olacak çocuğuna bir şeyleri doğru aktar.
AslhanDivarc Onursevdaaslan benim doğumdan sonraki gün bile hiç acımadı dikişlerim ağrı kesici bile kullanmadım hiç şükür şanslıyım
Onursevdaaslan AysegulDnt bana da ultrasonla bakmadı eliyle muayne etti ama acımadı şaşırdım gerçekten