Ayonuz Afsk açık olsa benimki de gözünü ayırmıyor ama ben akşama kadar bebeğim uyuyana kadar hiç açmıyorum tv yi
Rumeysa34 Canım bebeğim 6 aylık hergün bilinçli olarak sadece baby tv 20 dk izletiyorum ama ara ara mesela 5 dk sabah 10 ikindi falan çünkü evden benden başka kimse yok babamız hep görevde sürekli oynuyorum ilgileniyorum evet ama malesef istanbuldayım sitede virüse rastlandığı için yan blok karantinada aşağı parka dahi inemiyorum bebeğim etrafı keşfetsin diye sadece balkondan bakabiliyoruz çok rüzgar olursa çıkamıyoruz bile baby tv çok güzel ve eğitici bebek kanalı ona bişeyler kattığını düşünüyorum çünkü sevdiği çizgi film çıkınca heyecanlanıyor onunla beraber sayıları tekrar edip hayvan sesleri çıkarıyorum onun haricinde kendim tv izlemek için vaktim bile yok 🤷🏼♀️
Dykdyk Benimde ikizlerim var gerçi benimkiler baya büyük sizinkilere göre 20 aylık üzereler. Yemek yedirirken açıyorum gün içerisinde de ara ara reklamlara yada baby tvye bakıyorlar onun dışında başka kanallar açık olsa bile dönüp bakmazlar ilgilerini çekmiyor
Esmaky Afsk 14 aylk oglum vr acsak bile bakmiyor tv acik oluyor genelde anca reklam dikktni cekerse bakiyor yoksa oyun iynuyor dolaniyor evin icinde
Kubraezelmavi-88 Afsk 18 aya kadar tv önerilmez. Sonrasında ise kontrollü. Kızım 6 aylık hiç tvnin karşısına koymadım.
Mynameisugu Benim bebeğinde 11 buçuk aylik hiç ama hiç izletmek istemiyorum zararlı evet biliyorum isim olunca isim bitene kadar oyamıyorum yerde surunuyo arabalarıyla oynuyo yemek yedir uyut sonra isim bitince ben bakıyorum bu sefer canım sıkılıyo evde tekim tv de olmasa kafayı yerim ben bakarken uyandimi biraz izliyo ilgisinide çekiyo ara sıra izlemiş oluyo keşke imkanım olsa hiç izletmesem her zaman oyun oynatmamdanda sıkılıyo
Bensum Bende bebeğim o aylardayken çizgi film açıp izlettiryordum günde en fazla 15 dk falan. İzliyordu ama bilinçsiz bir şekilde izliyordu bence 😃çok geçmeden de uyuyakalıyordu zaten sonra yaptığımın yanlış olduğunu anladım hiç açmadım çizgi film. Şu an 13 aylık olacak TV ile ilgisi yok açık olsa da dönüp bakmaz. Bazen ben açıyorum çizgi filmi ona bile bakmıyor😄
Birkizbirerkekannesi Afsk ben karşıyım izlemelerine. Oğlum 6 aylık. 6 aydan beri o salonda varsa asla televizyon açılmıyor. Kızım 7 yaşında o bile bu kurala uyuyor o yokken izliyor 🙈 ben uygun bulmuyorum açıkçası çok karmaşık birşey onun için anlayacağı hiç birşey yok TV de.. herkesin kendi kararı bu ama benim fikrim bu yönde 😊
Yyyenianne Afsk 5.5 aylık henüz televizyonu hiç açmadık yanında telefonu da elimize almıyoruz sadece o uyuduğunda bakıyoruz ama bakımı maşallah diyeyim çok zor bir bebek değil oyalayabiliyorum veya eşim şu virüs olaylarından yarı zamanlı çalıştığı için nöbetleşe bakıyoruz fakat bazı çocuklar var ki saniye durmuyor ağlıyor bakmak çok zor bu gibi durumlarda kısa süreliğine de olsa baktırılabilir.dedem bize 1 saat televizyon izlediğinde en az 100 sayfa kitap okuman lazım derdi siz de kısa da olsa baktırırsanız telafi etmek için daha çok kaliteli zaman geçirirsiniz 😀
ankarahanimefendisi Uyumuyorsa,emmiyorsa, yemekte yemiyorsa altıda temiz olduğu halde huysuzlanıyorsa benimde acil işim varsa oturtuyoryum on on beş dakika yedi buçuk aylık☺️