Afsk Kizim 13 aylik. Birkac kez misafirlige gittigimiz evde denk gelmesi disinda, evde hic tv gormedi simdiye kadar. O uyanikken hic acmiyoruz. Baska yerde denk gelirse ve kapatamayacagim bir durumdaysam, tv’ye bakmamasi icin oynatip, oyalamaya calisiyorum. Sizin de sorunuzdan anladigim, siz de izletmek istemiyorsunuz zaten. Benimki ikiz degil, bilemiyorum o yuzden ama tek cocuga izletmemeye cabalamak da belli bir efor gerektiriyor tabi, ozellikle tek basina bakiyorken. Ben ev isi, yemek vs hepsini ikinci plana attim ve sadece kizima yogunlastim. Evi 1 hafta supurmemeyi takmiyorum mesela. Ya da gunde 3 ogun degil de 1 ogun yemek yemeyi cok dert etmedim. Tabi ki boyle bir imkanim oldugu icin yapabildim. Esim destek olmasa, her gun yemek soran, evi temiz gormeyince kavga cikartan bir tip olsa nasil olurdu bilemiyorum. İkimiz de bu konularda rahat insanlariz, dolayisiyla once cocugun ihtiyaclari, sonra ikincil ucuncul isler diye dusunuyoruz.