Anlatıyorum kızlar gerçekten çok basit . Şimdi sabah kalkıyoruz öncelikle ılık sıcağa yakın suya bolca limon sıkıp içiyoruz aç karna hemen kalkar kalkmaz içemem derseniz biraz bekleyin . Önemli olan kahvaltıdan önce olması bu arada kahvaltıyı da öyle hemen uyanır uyanmaz yapmayın hemen mutfağa dalmayın acıktım diye mümkünse öğlene doğru yapın . Kahvaltıda 2 adet haşlanmış yumurta 4,5 tane zeytin yarım salatalık Yarım domates kibrit kutusu kadar beyaz peynir yiyoruz 👍🏻 Ekmek olarak ( burası en önemli nokta asla beyaz ekmek yemek yok ) ben eşime marketlerde satılan poşetli ( hem koronadan dolayı da daha hijyenik ) Çavdarlı ya da tam buğday ekmeği aldırıyorum ) ondan 1 dilim yiyorum. Öğlen acıkmaya yakın ki kahvaltıdan sonra tıka basa yemediğimiz için 2,3 saate acıkıyoruz bundan önce de yeşil çay içiyorum . Ardından 1 bardak kefir içiyorum ve kahvaltıdan sonra da bol su mutlaka şişirin karnınızı suyla 👍🏻 Kefirin yanında elma olur muz olur evde ne meyve varsa onu yiyorum bu da beni 2 saat götürüyor zaten akşam yemeği saatine de yaklaşıyoruz akşam yemeğini de ben öyle çok erken yemeliyim 6 dan sonra bi şey yememeliyim diye düşünmüyorum eşim işten 8 e doğru anca geliyor zaten 8 gibi yiyoruz bu arada bazen kızımın artan çorbalarını filan içtim 1 kaseyi geçmiyor tabi ve kesinlikle ekmek yok… akşam yemeğini ben hep zeytinyağlı ya da fırında ızgara şeklinde yaparım çiçek yağı oldukça az kullanırım. Kızlar akşamları karnım resmen patlayacak kadar yiyorum sebze yemeğinden ekmek yine 1 dilim bazen 2 dilim çok acıkırsam kaçıyor 🙈 bi de ben bu işin başında günde 15,20 dkka bile olsa egzersiz yaptım şu an yapmıyorum zor geliyo ama başta bi gazla yapmıştım karnımın sıkılaşmaya başladığını hissediyordum ama bi anda bıraktım üşeniyorum şimdi 😤 karnımın sıkılaşması için tekrar başlamam gerekiyor 💪 ilk karantinalarda evde ekmek yapıp yemekten 54,5 olmuştum bunun üzerine başlama kararı aldım şimdi 50,7 💃🏼