Eylul06 biz geceleri desteksiz uykuya geçiyoruz ama gündüzleri ışıkta uyumayı sevmediği için bende mecburen sallıyorum. Ve inan gece uykusunun kalitesiyle gündüz uykusunun kalitesi inanılmaz farklı. 15-20 dk da uyanıyor. Fon siparişi verdim şimdi, desteksiz uykuya geçişi deneyeceğiz inşallah. Çünkü bir süre sonra destekli uyku yeterli gelmiyor çocuk resmen bana uyumayı öğret bitsin çilem diye ağlıyor ya.