Zulemes sadece 4 5 için diyorum canım. İnan bana sonrası çok güzel. Asla aramazsın bu ayları. Benimki 13 aylık olmak üzere. Her şey çok daha güzel. Seni anladıkça ve kendini anlatabildikçe,oyunlar yaptıkça vs her şey çok daha güzel. 5 i atlattıktan sonra diş dönemleri hariç her ay bir öncekinden güzel olacak🙏🏼