1mom1baby ben ilk etapta oyun saatlerinde götürdüm 2saat şeklinde. Sonradan yarim güne çıktık ve benim oğlumda 3.5yasinda bezi bıraktı. Ben orda bekledim kendim aldım olmadı aradılar gittim evime yakın yere vermiştim kreşe. Sonra 1gun dedim kameradan izlemek istiyorum diye ,izletmediler ozaman şikayet ettim orayı, birgün oğlum kaka yapmış beni aramadılar pişik olmuştu ama öyle böyle değil. Baska yere verdim ,bu tarz şeyleri malesef yaşıyoruz daha sonra kayinvalidem bakti ,işimi bırakmıştım oğlum için ama dönmek zorunda kaldım, 4 5yaslarini tam zamanlı işyerime yakın özel bi kreşe verdim ,sonra okula başladı. Çok tedirgindim ama asla bırakmadım yavrumun peşini, çocuğu anneden başka kimse iyi tanıyamaz, bir problem dahi olsa üzerine gitmeliyiz çareler aramalıyız, ben bu yolda hep tek yürüdüm çok şükür suan biraz içine kapanık bir cocuk gibi duruyor dışardan ama benimle babasiyla herşeyi paylaşıyor ve 3. Sınıfta
Asla bebek düşünmezken kardeş istiyorum diye aglamalarini duydum ve 10yil aradan sonra 3aylik kızım var ,
Benim size tavsiyem ilgi sevgi ve surekli konusma
Anne kız saati yapın, 1saat sürekli onunla konuşun onu dinleyin ama bunu hergun yapin