Asafmom sürekli konuşmanız gerekiyor ama soru sorarak değil mesela oyun oynuyorsunuz “mavi topu attım, arabayı sürdüm, uçak uçtu, şimdi koşuyorum vs” şeklinde yaptığınız eylemleri belirten cümleler kurmalısınız büyük ihtimalle istemediği için konuşmuyor yada size işaretle bişeyler yaptırmaya alıştığı için gün içinde evde yaptığınız eylemleri de bu şekilde cümleler halinde sürekli çevresinde konuşarak ona bir nevi alıştırma yapmış olursunuz mesela “lambayı açtım, masaya oturdum, televizyona bakıyorum, yemek yiyorum vs vs” ayrıca pepe ve kare gibi eğitici çizgi filimler izletebilirsiniz sınırlı dakikada tabiki bunlar konuşma terapistlerinin seanslarda bize ilettikleri yeğenim 2 yaşına kadar sadece anne demişti