89Kbr deryardakayra gece4;ten sonra sonra her 50-60 dakikada bir kalkıyo. uykumun en güzel yerinde 🥺 senin bebe napar acaba uyumaz mi?
deryardakayra 89Kbr benimki gündüz biraz uyur geceden nefret eder 😂😂😂zombi gibi geziyorum bir gün uyicak elbet diye diye
AselLilam13 2_prensesin_annesi 3 gün öncesine kadar 😂 uyurdu gece uykusu öle yormazdı ama şu 3 gündür sabah 7 6 bucukta yatıyoruz kendince bi düzen yaptı 😊🤣 sabah o saatte uyuyor öğlen 11 10 gibi kalkar akşam 12 de uyur 1 de uyanır dahada yatmaz😊🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Değişik birşey oldu valla
tugceyildiz Benim bebiş maşallah bir yattığında 7 8 saat uyuyor kilo alımı az olduğu için ben de mecburen uyuduktan dört saat sonra doyuruyorum gözünü açmıyor 💁 üç aylığız