Elida merhaba benim oğlum şuan 2.5 aylık ilk zamanlar yapmadığım kalmadı sancilarindan dolayı Fadime ana sancağı mi kalmadı denemediğim elektrik süpürgesi fon makinesi mi saatlerce karın masajı mi hepsini denedim sürekli sallamak iyi geldi bizde YouTube da kolik diye kırmızı renkte bir video var 22 dakika sanırım onunla sakinleşti anne kalp sesi ve ana rahmini taklid ediyormuş inşallah size de yarar bı deneyin derim zarar gelmez şuan iyiyiz elhamdülillah bebeğim kendisi çıkarıyor gazini