Elida Kolik saatlerini nasıl atlatıyosunuz artık çok yoruldum kriz saatleri geçmek bilmiyor sabrım kalmıyo bazen oturup ağlıyorum sizin nasıl 😞
Rbia Elida benim kızımda kolikti çok şükür geçti şimdi o günler. Dua etmekten başka elimden hiç bişey gelmiyordu. Kriz geçene kadar okuyordum. Kolik sakinleştirici müzik aç denedin mi hiç.
Minik_Hanim Elida bunu öneririm.. kızım 10 aylık oldu hala daha sakinleştirir.. son ses dinledigimizi bilirim🤦♀️
Nesrinimsii Elida 2 ay öncesine kadar bebeğim ile bende ağlıyordum. Her akşam yaptıklarım; aynı saatte araba ile gezme, eve girince masaj, fön makinesi sesi dinletmekti. Böyle böyle geçti gitti. Şimdi ki huzursuzluğumuz diş. İnan o kolik zamanlarını aratıyor.
Selinsu Elida kuran dinletmeyi deneyebilirsin nebe suresi ve bebekler icin rukye dinletiyordum ben hala dinleriz birazda olsa sakinlesiyor😞
Eliffmomm Minik_Hanim evet şimdi bende bunu yazdım bu ses hayat kurtarıyor cidden hala sakinleştirir bebeğimi
Didem52miray Elida biz hatim ettik sanırım tövbe yarabbim 🤦♀️ saatini dolduracak başka yolu yok, suan saatin 3olmasini bekliyorum 😭 gerçekten geceler haram oldu
Didem52miray Aynen aglaya aglaya geciyo O orda ben burda eşim arada kaldı 🤭😂 Gündüz de geceki halimize gülüyoruz
Elida Didem52miray Akşam saat 9 10 gibi bir başlıyo gece 2 ye kadar sallıyorum yok emziriyorum yok öyle yatır böyle yatır artık yorgun düşüp öyle uyuyo
Eliffmomm Didem52miray Elida aynı saatlerde ve gece başlıyor zaten sancılar hani biz hasta oluruz öksürük felan gece gelir genelde o gibi düşünün
Didem52miray Elida valla bizde de aynı altı temiz karnı tok ama gazi kalıyor galiba ki her defasında bi gak diye ses çıkacak sonra uyuyor ama hep ayni saatte mi olur allah askina 🤦♀️ eşime dedim artık serum al evde tak bana ayakta durcak halim kalmıyor
Nesrinimsii Elida arabaya bindiğimiz anda susan bebeğim şimdi asla susmuyor o günleri acemilik geçince daha iyi anlıyorum.
Didem52miray Elida 40 dolsun dediler doldu 3ay olsun dediler şimdi 3aylik bakalim ne olacak bazıları 6ay diyor 🤦♀️ Allah bize sabır çocuklarımıza uyku versin inşallah ne diyeyim
Sibel_ismet Elida ağlaya ağlaya kiyamiyordum çünkü o ağlarken canı acırken😔😔😔 3.5 ay sürdü bizim bu arada 9 aylik olduk
Mutlubiranneyim Elida canım bizde 10-15 gün sürdü yapacagn tek şey sabır etmek ve arada beraber aglmak ,ben böle geçirdim.Allah yardımcn olsun.