Kızlar merhaba 11.5 aylık bir oğlum var.İnanılmaz sabırla büyütüyorum asla sesimi yükseltmemek için kendimi çok zorluyorum.Ama buna rağmen inanılmaz sinirli sürekli bağırıyor,fırlatıyor,hırslanıp ağlıyor.Herşeyde bunu yapıyor bazen bir oyuncakla bile çığlık çığlığa kavga ediyor,beraber oyun oynamıyor benimle belki 2 saniye aynı frekansta oluyoruz. Sonra o oyuncağı yere vurup bağırmaya başlıyor başına gelen sebebini bilen varmı? Ne zaman geçer çok yoruldum,çok üzülüyorum hep böyle mi kalacak?Artık hiç gülmüyor çok mutlu bir bebekti ama şuan o halinden asla eser yok