Ozgezeynp evet ettim, süt olsun diye sütlaç yapıp yiyordum sürekli ama bikez sanırım nişastasını her zamankinden biraz fazla koydum o gün gerçekten hiç dolmadı göğsüm, çok sevmeme rağmen sütlaç yapmıyorum artık , nişastasız yapıncada sütlaç gibi gelmiyo tadı 😕