TheLatte inşallah canım bende 3 kardeşin 2 numaralısıyım ama yaş farkımız çok benle abim arasında 6 benle kardeşim arasında 12 yaş var ve çok yalnız kaldığım zamanlar oldu kardeş desteğinden çok mahrum kaldım diyebilirim eşiniz çok doğru düşünüyor benimde oğlum yalnız kalmasın istiyorum yoldaşı arkadası yorulduğunda ardını yaslayacak bir kardeşi olsun istiyorum ve eşim askeri personel her zaman yanımızda olmuyor ve hergün acabalarla yaşıyorum korkularla bu hayatta onsuz kalacak Olsam 😔😔da (Allahım korusun) dikili ağaçlarım olsun istiyorum evlatlarımm💓Hayat çok acımasız insanı bu devirde tek düşüneni ailesi oluyor. İlk bebeğimi de 1.5 yıl sonra kazandık evlendik eşim görevlerdeydi hamile kaldım 4 aylıktım suriyeye gitti doğumda yoktu bebeğim 3 aylıkken gelmişti çocuk yapmaya bile zamanımız olmadı şimdi yine görevde eğer hamile kalırsam bu ay çok mutlu olacak onun mutluluğu herşeye değer💓hımm bu arada biz lise aşkıyız çok şeyler atlattık eğer nasıl dayandınız derseniz sevgi ve saygı herşeyi aşıyor 😉😉😁