KzbnVlkn kızım bayılıyor çocuklara. 15 aylık şuan. Onu öyle görünce kardeşi olsa da oynasa ne güzel diyorum ama sonra kendime dönüp saçmalama diye uyarıyorum🤣 henüz bebek daha. İlgiye muhtaç. Kızımın bebeklik hakkını elinden alamam düşüncesindeyim. Kardeşi olursa otomatikman büyümüş gözüyle bakacağız çünkü🥰