Adensu Hanne1910 bende kullaniyorum aptamil ar ama surekli icerken agzindan akiyo yarisi neden olabilir cok koyu olmasina ragmen anlamadim ya
Hanne1910 Ahsen123 bu postu açtığımda 2 aylıktı suan 4.5 aylık ama geçmedi kusmalari ve ar mama bizi çok kabız yapdi