Deletedmom58 ilk once allah sabir versin gaz olayi cok kotu bide yasadik insanda caresizlik hissi yaratiyo onun ole sanci cekerken senin elinden bisey gelmemesi zamanla geciyo tabi ama gecene sende kendinden geciyosun :( ben gunde 1 kez 5 damla biogaia kullandim ustunede 3 saat arayla donusumlu olarak sap simplex ve nurs kullandim ayrida her emzirmeden sonra relaktaz dusun ne kadar gazliydik ilaclari epey uzunca bi zaman kullandik ve sonra bi gun azaldi gaz sancimiz ilaclarin etkisimi yoksa biraz daha buyumenin etkisimi bilmem ama denemende fayda var her ilac her cocuga iyi gelmiyor tek basina sap simplex bizde ise yaramadi ama bole donusumlu belki ise yarar aldigin ilaci duzenli olarak 3 gun kullan baktin bi yarari yok baska ilaca gec benim nacizane tavsiyem insallah en kisa zamanda gecer minigin sancisi 🙏🏼