Deletedmom58 biogai 37. günün gecesi eşim apar topar eczaneden alıp geldi onu kullanmaya başladık ve bi 10-20 gün arası yavaş yavaş azaldığını bu gözler gördü bir anda kesilmesini bekleme ne kullanırsan düzenli kullanmaya bak cnm biogai için bağırsak düzenleyici diyorlar komşuma doktoru ekstra bir de metsil gaz önleyici vermiş bizim ihtiyacımız olmadı bir de banyo ve masaj çok etkili oluyor benim tavsiyem bebeğinin ağlamalarına dayanamadığın anda battaniyeye koyun hafif hafif sallayın alışmıyorlar hiç bi şey olmuyor ben bebeğimi asla sallamadan uyutacağım derdim bazen gerçekten çok çaresiz kalabiliyorsun kolik döneminde herşey mübah bence 🙂 şu an bebeğim 2 ay 17 günlük ve çok güzel bir uyku rutinimiz var kendi kendine uyuyor