MarlaSinger Ruyamm sütünüz iyiyse gerek yok bence ya da dediğiniz gibi çay kaşığıyla az az verilebilir siz anlarsanız zaten bezleri çok çişli mi nasıl
Ruyamm MarlaSinger günde 7 8 çisli bezimiz oluyor canım sütümünde iyi geldiğini düşünüyorum havalar sıcak oldugunda 2 çay kaşığı vermeyi düşünüyorum
Ata0905 Ruyamm vermeyin demiyorum kış bebeginde fazla gerek olmuyor .oğlum 4 aylık iki hafta kadar önce bezinde pembe lekeler en oldu ve çok az idrar yapmaya başladı. Doktor su verebilirsin dedi . Sadece ane sütü alıyor . Artık su da veriyorum .🌺
Nurbeyaz Ruyamm 3 aylık kızım var doğduğu günden beri 2 3 kaşık veriririm artik kasigi görünce çok seviniyor 2 3 çay kaşığı veriyorum gülüyor bingildagin kapanmasi için şu mutlaka verilmeli
nxy2008 Kubraegit1 bende vermedim ama benim oğlum aşırı sucu zorla çekiyorum ağzından ama bende suyu çok severim o kişilik birazda eşim mesela günde 2 bardak belki içer bana damacana dayanmaz 😂