Ruyamm benim doktorum üstüne basa basa su vermemi öneriyor 💙 emziren anneler olarak bizler de bol bol su içmeliyiz sütümüzden bebeğe geçmesi için.
Su konusu çok tartışmalı bir konu, doktorunuz ne derse onu yapın bence. Şimdi bir sürü kişi vermeyin diyecektir. Ben bu konuda doktorumun tecrübesine güveniyorum ve 2-3 çay kaşığı kadar kaynatılmış ılıtılmış su veriyorum. Normalde ben de verilmemesi gerekiyor diye düşünenlerdendim.