Esraemirr ben kendimi baya baya hazırlamıştım. Uykusu bozulacak emmek istemeyecek huysuzlanacak diye. Ama biz atağın a sını yaşamadık desem yeridir. Düzeninde bozulma yerine aksine olumlu değişimler bile oldu diyebilirim. Gündüz uyku süresi uzadı. Daha neşeli bi bebek oldu. Böyle atağa can kurban bunu saymadık bi daha gelsin 😅