Esraemirr malesef demek isterdim 4 ay 3 gunluguz delirmek uzereyim deesem yeridir gece 3 te uyudu sabah 8 de kalkti oglen2 bckta uyudu 1 saat falan oda sjmdj emiyor emerken surekli bir birakjp agliyor sonra gene emiyor surekli huysuz surekli kucakta hem tutmak istiyor birseyler tutamiyor agliyor kucajta agliyor yatinca deliriyorr yani diyecegim oki delirmeme az kaldi 🤦♀️