Sevgilimmm Perihanokutan benim de 3.5 ay oldu hiç sizlamadi. Ayağımdan terlik çıkmaz belki de ondandır bilemedim 😄
Perihanokutan petitehatunn petitehatunn Sevgilimmm Sevgilimmm Benimde öyleydi kışın hiç çıkarmadım çorap terlik😄havalar ısındı diye aldandım işte :) neyse bu bana ders olsun
Busra5341 Hlyaeyp diksiin ustundeki banti cikarip tendurdiyot surmustu dikisleerime bakmisti saglik ocagindaki hemsiremizde yapiyordu ayni islemi istersen sor saglk ocaklari daha tenha oraya mecbur gidiyosun zaten bebek icin asi icin falan
Busra5341 Tazeanne0134 uyusuklugun pek vectigini duymadim ama sizliyor ne kdr gecerse gecsin . Sadece bel agrisi herkeste olmuyor heralde onu pek duymuyorum
Perihanokutan Ikrazumra19 Ayaklarımı üşütünce oluyor genelde kışın hiç ayağımdan çorap terlik çıkmaz yaz geldi diye baya boşladım havalara aldandım😃
Perihanokutan Busra5341 Evet bende belden iğne oldum yer seçiyorum her yerde yatamıyorum ağrı yapıyor
Perihanokutan 2_prensesin_annesi Sürekli olmuyor ara ara sızlama şeklinde ağrı oluyor galiba üşüttüm ondan oluyor
KumsaaL Perihanokutan 7 aylıkken bazayı kaldırmıştım ama üzerinde yorgan falan vardı ağırdı biraz tam 10 gün çektim aşırı derecede ağrıdı dikkat edin önemsenmeyecek bişey değil
Perihanokutan KumsaaL Ağır kaldırmamak lazım daha yeniyiz aslında dikkat etmek lazım. Ben hala korkarım ağır bişey kaldırmaya çekinirim yani
Perihanokutan Small_lion İçim rahatladı ya ☺️🙏🏻teşekkür ederim. İnsanı hep rahatsız edecek ömür boyu o zaman 😔alışmak lazım
AlpTalhaninannesi Perihanokutan 17 ay oldu bende sezeryanla doğum yaptım ve benim bile ara ara sızlıyor ağrıyor özellikle soğuk değince
katmerliana Perihanokutan benim 1 yıl oldu yine öyle geçmedi tezgaha yada bi yerden geçerken birşey değecek karnima diye aklım çıkıyor