Perihanokutan Kızlar sezeryan olalı 3,5 ay oldu ara ara ameliyat yerim sızlıyor normal mi bu başına gelen var mı?
Busra5341 Perihanokutan sizliyor ve yaniyor bazen agri gibi giriyor dikkat etmek lazim hep 4aylik olduk . Bidde belimdeki igne yapilan yerin ustunde bir yer var dokununca kemik orasi cok agriyor benim
2_prensesin_annesi Perihanokutan evet canım yıllar sonra bile sızlayabiliyormuş, endişe etmene gerek yok , sürekli bi ağrı sızı yoksa tabi..
Baltoros Perihanokutan aynen bende 3.5 ay oldu buaralar biraz fazla sızı var ama çok normal canım 4 sene önce de sezeryan olmuş biri olarak ben daha tecrübeliyim bu konulara:)
Perihanokutan Ikrazumra19 Ayaklarımı üşütünce oluyor genelde kışın hiç ayağımdan çorap terlik çıkmaz yaz geldi diye baya boşladım havalara aldandım😃
nurbanu29 Busra5341 ya sende mi belden iğne oldun bende oldum 10 ay oldu doğum yapalı bende dokununca acıyor belim ve iğne olduğum yerde sivilce büyüklüğünde kızarıklık oldu neden öyle anlamadım normal mi acaba
Tazeanne0134 Busra5341 benimde aynı şekilde canım hele bi iş vs yapayım var ya ha bide az bişe üşüyeyim belim ayrılacak gibi ağrıyor bu sezeryan yerimde hafif hafif sızlama banada oluyor yanma gibi hâlâ bile bazen yüz üstü yatmaya korkarım bişe olursa ya diye 🤷🏻♀️
Perihanokutan Busra5341 Evet bende belden iğne oldum yer seçiyorum her yerde yatamıyorum ağrı yapıyor
Perihanokutan 2_prensesin_annesi Sürekli olmuyor ara ara sızlama şeklinde ağrı oluyor galiba üşüttüm ondan oluyor
Tazeanne0134 Tazeanne33 tatlım benimde 4 ay 17 gün oldu doğum yapalı hâlâ uyuşuk o uyuşukluk 1 yıl bile sürebiliyormuş kimisinin erkenden geçiyormuş değişiyormuş ben alıştım
Small_lion @Perihanokutan bu durum sanırım ara ara devam edebiliyor çünkü 18 aylık oğlum ama nadir de olsa o ağrı oluyor
Perihanokutan Small_lion İçim rahatladı ya ☺️🙏🏻teşekkür ederim. İnsanı hep rahatsız edecek ömür boyu o zaman 😔alışmak lazım
Busra5341 nurbanu29 kizarik gbi iz bendede var . Ama orasi degil az ustunde bi yer . Oraya vuruyo muhtemeken
Busra5341 Tazeanne0134 uyusuklugun pek vectigini duymadim ama sizliyor ne kdr gecerse gecsin . Sadece bel agrisi herkeste olmuyor heralde onu pek duymuyorum
Hlyaeyp Yaa alakasız ama bişey soracağım bende yeni sezeryan oldum da bu dikiş işleri falan doktora gitmem gerekiyor mu virüs den dolayı hastaneye hiç gitmek istemiyorum 😭
Busra5341 Hlyaeyp diksiin ustundeki banti cikarip tendurdiyot surmustu dikisleerime bakmisti saglik ocagindaki hemsiremizde yapiyordu ayni islemi istersen sor saglk ocaklari daha tenha oraya mecbur gidiyosun zaten bebek icin asi icin falan
Perihanokutan petitehatunn petitehatunn Sevgilimmm Sevgilimmm Benimde öyleydi kışın hiç çıkarmadım çorap terlik😄havalar ısındı diye aldandım işte :) neyse bu bana ders olsun