Berdemal Emiri saat kurun birer saat arayla ölçün korkmayın o kadar zaten çok nadir aşırı ateşlenme yapar dedi doktor uyumazsanız bebeğinize de zarar yarın bakmakta zorlanırsınız çünkü yarın o ateş gidecek benimle ilgilen diyen bir çift göz size bakacak:))
Ezellll Emiri merhaba aşıdan sonra ilac vermek asinin etkisini azaltıyor. Bizim dr umuda onermemisti. Şu anda gayet iyi ateşi hic telas etmenize bile gerek yok vermeyin ☺
Emiri [bilinmeyen] bende öyle herhalde bi yarım saat uyuya kaldım geri uyandım ölçtüm ateşini şimdi 36.5 çıktı ama nedense kafası sıcak geliyor halen üstüde hafif açık
Turkan285 Emiri Bebeğini dinlendirir illaki ateş olmasını bekleme canım hiç bir sakıncası Yok çay kaşığında ver uykusundan yemesinden anlar illaki yavruyu hasta edip mi vereceksin.
Dengenc Emiri bizim normal ateşimiz hep 37,3 :) bekleyin inşallah çıkmaz da çıkarsa 38 falan o zaman verin
Emiri Dengenc ilk gün olup geçer mi ateşi yoksa ikinci günde olur mu dün 38 dereceye geldigi için yarım fitil verdim iyi geldi hem ateşi düştü hemde uyudu
Dengenc Emiri gçiyo bizim hrmen geçmişti ben bi tek zıbınla yatırdm bacaklar ayaklar açıktı sirkeli su iyi gelmişti alnına koymuştm