CaglaBlgn Emiri 38 olmadan verme canım. İnlemeside çok normal iğne yerleri acıyor iki gün sürebilir bu şekilde.
Emiri CaglaBlgn kayınvalidem iki zıbın giydirdi biri uzun biri kısa üstünde bide badisi vardı çıkardım ben onu badiyi zıbınla kaldı biraz altınıda açtım srrinlettim ama geri giyince çıktı yine kafası sıcak ya
Emiri [bilinmeyen] ya aglıcam şimdi ben dayanamıyorum onun böyle olmasına ama alışıcam her aşı da illaki olucak tır çok şükür öyle ateşi çıkmadı 37.buçuk filan çenesi titredi içim gitti 😥
MTkutay Emiri 38 i geçerse veriliyor diye biliyorum fazla giydirme gözün hep üstünde olsun bişey olmaz Allahın izniyle
SevimnurBasaran Emiri ateşi 37.5 38 olduğunda vermelisiniz onun dışında üzerini soyabilirsiniz. Çünkü aşıdan sonra verilen ateş düşürücü aşının etkisini azaltıyormuş
Zmrt Emiri nereden 36.9 ateşi çnk koltuk altından 37 nin üstü makattan 38 in üstü ateştr sizinkinin vücudu sıcaklamş soyun biraz
Berdemal biz de daha dün olduk doktor 38 oluraa ver dedi doktor ilacın etkisini azalttığını düşünüyoruz dedi ben 37.3 olunca ince nir zıbın sıfır kol ve üzerine ince pijama giydirdim üzerine yorgan atardım battaniye attım gece saat başı ölçtüm ve düşmüştü bir şey olmaz annesi insanın içi gidiyor ama ne yapalım
16102018 Emiri 38 olmadan müdahale yapmayın ama 37-37,5 larda üstünü inceltip çoraplarını çıkarabilirsin 36.9 bebekler için normal zaten ateşi yok
Emiri 16102018 şimdi ölçtüm düştüm ateşi 38 geldigi için yarım fitil vermiştim biraz kafasında var sıcaklık uykum da var ateşi olur diye uyuyamıyorum korkudan