Yesillimon Lykia 16 aylik olduk bizde de durumlar ayni gecenlerde bende post açmıştım tavsiye veren arkadaslar oldu hepsini denedim ama sonuc hüsran tabi emse mama icse o yüzden uyaniyo dicemm oda yok sanirim aliskanlik haline getiriyolar bu uyumama meselesini seni cok ama cok iyi anlıyorum Allah bize bol bol sabir versin 😪
Lykia Yesillimon amin arkadaşım denesekte olmuyor çoğu zaman inşallah geçecek bu günler er ya da geç ne yapalım bolca sabır
Bugramom Lykia sabah olsun istiyorum. Sabah olunca herşey geçiyo sanki .çok sakın bi insandım sınır olmak nesir bilmezdim bebekten once şimdiyse her anım sınır autres hep kendimi avutuyorum bu günler geçicek diye ama gecmiyo
Lykia Bugramom evet insanda inanılmaz sinir stres oluyor ama yinede yansıtmayalım onlara bizim stresimizden de çok etkileniyorlar geçecek arkadaşım geçte olsa inan bana
Bugramom Maviayak Benim bebegim ac oldugundan degil memeyi ağzında tutmak istiyo emiyo emiyo doyuyo memeyle uyumak istiyo😑
MehmedinAnnesi1 Günüdz hic uyutmamaya bak gece yorgun düşer uyur ozaman, gündüz uykuları cok dinlendiriyo cocukları ya saat aralıgını fazla tutacaksın yada hic uyutmuycaksın gündüz
Lykia MehmedinAnnesi1 ben tam tersi olur diye biliyorum gündüz uykusu düzenli olan çocuklar genelde gecede düzenli uyuyorlar günde 1 veya iki uyku yapıyoruz zaten onlarda çok kısa yarımşar saatten 1 saat toplamda