Doğduğu günden beri gazdı alerjiydi dişti her türlü sıkıntıyı çekti ve bir türlü uyku düzenimizi oturtamadık geç uyumalar sık uyanmalar sürekli vardı ama şuan..😣 tam bir ızdırap😭 uyumak istemiyor uyutuyorum yarım saatte bir bas bas bağırarak uyanıyor yeniden uykuya geçmesi için çok çaba sarfediyorum sabaha kadar bin kere uyanıyor sürekli meme istiyor memeyi çekince ağlıyor ayağa kalkıp kucakta dolandırarak uyutmamı istiyor 1 yaşında allahım artık bende şöyle 2-3 saat uyumak istiyorum hasretim bir yıldır uykulara saçlarımı yoluyorum artık sinirimden geceleri aptal oluyorum yat kalk yat kalk şu sıralar iyice beter olmaya başladı gündüzde çok az uyuyor yarımşar saatten iki uykusu var allah aşkına napıcam ben böyle varmı bu şekilde olupta düzelen bebekler artık inanıp teselli olmak istiyorum😭😭