Ygzmomss iyikianneyim61 bazı bebekler pütürlü yemiyor ya da bazı anneler blendrdan geçiriyor hazır kavanoz mamalar gibi oluyor haşlayıp blendrdan geçirince de bence en güzel pütürlü başlamak ☺️
Kuzey-41 Cigdemm988 benm oğlumdada oldu kabızlık ya sütüne katarak yada agizdan az bise zeytinyagi veriyorum düzeliyor kakası👍🏻
Kayracnm Cigdemm988 canım hakiki zeytinyağı edin meyve püresi dahi olsa kat içine bir kaç damla ben öyle yapıyorum biraz rahatlıyor
Cigdemm988 PrensesAnnesi- evet en önemlisi de dokunurmu alerjik bir durum olurmu kabiz olurmu rahat rahata herseyi veremioz malesef ama iste kabizliktan skntımız daha buyuk sanki 🤦♀️
DenizLeyla iyikianneyim61 ilk zamanlar haşlayıp vermek daha doğru sanırım. Çiğken meyveler rahatsız edebilir bağırsaklarını diye okumuştum. İlk 1 ay ben hep haşlayıp verdim. Şimdi 2 gün haşlıyorum 2 gün cam rendede rendeleyip veriyorum.