Benim bebeğimde on aylık uyku eğitimi aldım ama ağlamasına dayanamadım diş çıkarma sürecine denk geldi belki ondan çok tepki verdi diye düşündüm sonraki süreçte memeye çok bağımlı oldu gece kalkıp uyanmalar tekrar uykuya direnme başlayınca bugün tekrar başladım. Yine çok ağladı ama gece uyanıp ağlamaları kadar kötüydü. Bugün iki gündüz uykusunu da birer buçuk saat yaptı şu an 2,5 saattir uyuyor hiç uyanmadı normalde üç beş kez kalkardı. Yani demem o ki bence denemeye değer.