Meltemgunturkun 120 TL idi şuan indirimli 110 TL ye aldım +kargo ile 118 e geldi 6-8 saat kullanımı öneriliyor ki o kadar rahat ki çıkarmak istemeyeceksiniz 😃ben de öyle oldu şahsen ,5.5 saattir üzerimde ve hiç rahatsiz olmadım🤗,sıkılaşma vaadi var ve iki beden inceltiyor giyince ,zaten kum saati görüntüsü veriyor takınca ,ve 73 kg 167 boydayim ve bana s önerdi bayan ,olcumlere bakılırsa M görünüyor ama iyi ki S almışım ,internet sitesine girip inceleyin derim