Minikcivcivim Zep 3 dediğiniz son kopçe dimi en baştaki değil? Eğer öyleyse göbeğiniz kalmamıştır zatenn daha ne kadar zayıflıcaksınız😂 kaç kilosunuz
PPrensannesiiii Zep günde kaç saat kullandınız korseyi ben doğum yapalı 12 gün oluyor başlamalı mıyım sizce kullanmaya?
Minikcivcivim Zep spor yapmalısın simit bölgesi için çok basit hareketler bak internetten. Ben de sixpack istiyorum bakalım 😂😂😂
Minikcivcivim Zep iviiiiiit😎 spora başla bak sen de emin ol sonuç alırsın yeter ki düzenli yap💪🏻 bak avantajlısın xs diyosun 3.kopçe diyosun yani bi fazlalığın yok demektir bu, sadece spor ile şekle girmen gerekiyor bu evde videolarla mümkün inan bana👊🏻
Minikcivcivim Zep kız incelik olarak yamunanın yapacak bir şeyi yok ki zaten xs sin sana spor şart simit için özellikle mutlaka yap bak🌹
Kubra09 Aysimayyy ben 68 kilo ile aldım m bedenin içine çok zor girdim yanlışınız var. Onların ölçü tablosu zaten mevcut
Kubra09 Meltemgunturkun beden yorumu yapanlara bakmayın kendi ölçülerinizi onların vermiş olduğu tablodan bakarak alın ben 68 kiloyum termal taytta xl aldım latex konserde ise m beden
Otekiben Minikcivcivim şuan 28 haftalık hamileyim belim 77 kendime xs aldım indirimdeyken olur mu diye endişeleniyordum ama olur sanırım doğumdan sonra
Zep Minikcivcivim inceltme garantisi veriyor diye almıştım 😊 ah ah. . Bebislerden fırsat buldukça yapalım 🌹
Minikcivcivim Zep bebişin kaç aylık ki biz bebişle birlikte yapıyoruz mesela 😂 küçükken de o beni izliyordu karşısında yapıyordum
Minikcivcivim Zep maşallah 18ay benimki de😂 Ama 6aydan sonra yapmaya başlamıştım ben ya korktum öncesinde doktorlar yüklenmeyin diyordu tabi ben sezaryenim sen normalsen onu bilmiyorum kaçıncı ayda yapılır😂