Minnakseven Biberona alışan bebek memeyi zor alıyor bi daha ama alıyor, kuzenim 2 ay uğraştı bunun için, pes etmeyin sürekli deneyin, sarılık için 11.5 yüksek bi değer değil, kaşıkla ya da eds denilen sistemle vermeye devam edebilirsiniz sütünüzü, ayni zamanda sürekli emzirmeye de çalışın, açken, tokken, uykuda, uyanıkken sürekli deneyin pes etmeyin lütfen. Yaralara gelince de mutlaka iyi bir cildiye ya da genel cerraha görünmenizi tavsiye ederimz lansinoh garmastan pomad gibi kremler bende hiç fayda etmedi 2 ay kafamı duvarlara vura vura emzirdim acıdan. En son cildiye doktorunun verdigi kremlerleri ve gümüş kapak kullandım öyle iyileşti. Kapakların birini hala kullanıyorum 6 aylik olduk.